Probleme Dacia Sping, proprietarii chemați de urgență în service. Ce defecțiuni tehnice au vehiculele
Dacia Spring, una dintre cele mai vândute mașini electrice din România, are anumite probleme tehnice. Proprietarii de Dacia Spring au primit recent mailuri în care li se cerea să meargă la un reparator autorizat electric Dacia din România, pentru a verifica preventiv unitatea de încărcare a autoturismului.
Proprietarii Dacia Spring, chemați la service cu mașinile
Șoferii care au în posesie mașini electrice Dacia Spring au fost rugați să meargă de urgență în service, pentru a fi verificate vehiculele. Se pare că unitatea de încărcare a mașinii ar putea duce la afișarea unei alerte pe tabloul de bord sau ar putea împiedica pornirea mașinii pe viitor.
„A fost cineva la rechemarea în service?”, a întrebat un șofer pe grupul Dacia Spring România.
În comentariile de pe grupul respectiv, mai mulți posesori de Dacia Spring au confirmat că au primit mailurile de la reprezentanță. Totuși, unii șoferi au fost nemulțumiți, precizând că trebuie să se deplaseze în alte orașe pentru această revizie.
„Am primit și eu azi dimineață”,, „Am primit și eu. M-am programat pe 17 mai”, „Problema e că sunt doar câteva reprezentanțe care sunt trecute acolo și nu poți merge oriunde ceea ce este un inconvenient mai ales pentru cei care sunt mai departe”, „Da, am primit-o și eu, dacă te uiți vezi că sunt multe județe să nu zic reprezentații Dacia care nu sunt în listă. Ceea ce înseamnă că trebuie să te deplasezi în alt județ și automat ai nevoie să lipsești o zi de la muncă plus altele”, au fost o parte dintre mesajele șoferilor.
Pentru această revizie sunt vizate persoanele care au cumpărat mașini Dacia Spring electrice, fabricate în China pe parcursul anului 2022, între lunile aprilie și octombrie.
„Treaba asta vine pe e-mail? Dacă eu NU sunt cumpărătorul original, rămân în aer? De unde iau ei adresa de e-mail a proprietarului?”, a mai scris un alt internaut pe grupul Dacia Spring România.
Ce răspunde compania la probleme mașinilor
În urmă cu an, șoferii care dețin o astfel de mașină se plângeau pe grupurile de Facebook că sunt probleme mari la aerul condiționat.
„Partea cu încărcarea a fost o problemă, dar s-a rezolvat. Nu au ajuns la noi chestii recurente, abia atunci se vor lua decizii”, au declarat cei de la serviciu relații presă de la Dacia.
Un alt caz a fost cel al unui proprietar nemulțumit de rugina care a început să apară sub mașină și la ștergător.
„La garanție cu ea. Schimbat ștergător și unde e rugina aia, probabil revopsire cu strat de protecție. Măcar un ștergător gratis să dea și ei, că e clară calitatea originală”, a comentat o altă persoană la postarea publicată pe grupul de Facebook Dacia Spring România.
„Sunt niște cazuri complet izolate, iar de domnul din Constanța ne-am ocupat cu cei de la divizia tehnică. Am vazut ce era în lista lui de probleme. Aceea cu jetul de apă de la spălătorie, dat de la 5 centimetri, este vina lui. La orice altă marcă se întâmplă așa ceva. Este o contraindicație stipulată în carnetul de întreținere și service al mașinii. Pe vopsea, pe tablă, poți da, dar la cheder, nu-ți poate ține de la distanța aia. A dat de aproape, a și recunscut că a dat foarte de aproape. Acest incident nu e acoeprit de garanție”, spuneau reprezentanții Dacia, notează Wall-stret.ro.